it's hard to fake a smile when I feel like I'm falling apart inside

Ber om ursäkt lite att det har varit en bra tag sedan jag skrev något. Jag är nu hemma i Mora igen, flyttat in alla mina möbler i mina föräldrars gamla sovrum - eftersom det är det största sovrummet i huset och jag har väldigt mycket möbler och om dom ställs ute i uthuset så kommer de bli förstörda. Blev ganska fint här inne även om det är lite trångt.

Samma helg som jag flyttade till Mora igen så var det åska vet ni? iaf min stjärna till pappa kunde inte slita sig från alla sina olika spel på datorn så blev det helt plötsligt svart?!?!?! "jaha så det är mitt fel" jora pappa det är nog ditt fel. Så kan det gå hörrni!....

Så första veckan höll jag på att packa upp och ner saker. Det är en process utan dess like att få kontroll på alla kartonger och få saker från a till b utan att gå sönder eller för att de ska kunna ligga i kartonger ett tag nu.... nästa flytt hoppas jag blir till uppsala... och blir där ett tag. Finns en liten chans att det blir falkenberg också, om jag nu ska bli personlig tränare?!? också, eller om det blir idrottsmassage(sthlm men bor då i Uppsala) behöver inte bestämma det nu hoppas va?

Är lugnt här hemma - midsommar var jag med min äldsta och klokaste vän, var och shoppade med han på outleten i Sågmyra idag också faktiskt. Tillbaks till midsommar - som bestod i musik helt enkelt, konsert på fredagen med lokala trubadurer och allsång på lördagen! Precis så lugn och skön som midsommar ska vara. Jag tror att jag blivit för gammal för att supa! Sedan på fredagen när vi satt där och vilket är i byns missionskyrka och lyssnade så hade jag glömt att dom alltid slår i kyrkklockorna, usch det ljudet hatar jag, så efter det var det kört sedan när min käre vän även sjunger "anna och kråkan" så går det bara inte.... jag grät i 2 timmar.... fast det var skönt. Man gråter inte lika ofta längre, ibland kommer det bara nån tår sådär men inte gråta. Nu har jag inte gråtit sedan dess..... inte ens i förrgår när det var 5 månader sedan... usch fattar ingenting. Så ofattbart, undrar om jag någonsin kommer inse och sluta vänta....

sommaren -

Syster nr 2 är i Borlänge på peace and love, har blivit för gammal för nått sånt också, orka med festival och fulla människor och trängsel?! nope

Annars så var jag arbetslös när jag kom till Mora, men som vanligt går ryktet fort att man är hemma och så börjar telefonen gå varm, kan du jobba, kan du jobba???? så nu säger jag ja lite när jag känner för det, det kallar jag lyx och är väldigt tacksam för. Nu kan jag bestämma själv när jag ska jobbar och inte ska! TOPPEN! när som att vara sin egen chef :) kommer bli en blanding av massage/spa och restaurang grejer typ...

Ja vad jag har mer gjort? plågar min mamma med cykelturer och långa promenader... kalas för Hannisen har det varit.
Så mångar dagar på sommarlovet har det inte varit för mig än så.

Nu har jag skrivit mycket, och jag ser att det är lite otydligt och stavfel och gud vet allt. Men ni får klura ut vad jag menar :)



I fake a smile so you won't see that I am dying inside

Kommentarer
Postat av: Marie

Mina aftereightmuffins blev tokäckliga! :( Hoppas allt är bra där uppe. Kramelikram!

2008-06-28 @ 13:08:40
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0