Your life is not the days that have past, it's the days you remember

"Varje dag var en välsignelse .
Så synd bara att det tog slut så snabbt
men jag ångrar ingenting
och jag skulle göra det igen
utan att tveka"


Nej nu får jag ta och hitta på något... annars kommer sommaren bara springa förbi mig.

ska överaska min gamle vän jonas idag, han kör glassbilen och ska köra mitt distrikt idag, jag ska köpa glass av han (tigga glass egentligen)... tänkte jag skulle ta en springtur upp och nerför Gesundaberget idag igen, passa på att spana in massa downhill ´åkare som härjar i backen, helt galna cykel killar, vet inte vad det heter som de gör men xtrem terräng cykling... tänkte jag skulle kolla på sommarlovsmorgon eftersom jag skulle vara barn och ha sommarlov i sommar. Skönt att glömma verkligheten för en stund.

Jag har funderat lite mer kring min LIA (praktik)... kanske borde passa på och dra till Manhattan en sväng. Vill ju prova på ett dagspa och varför inte. De jag har kontakt med just nu är några span på Manhattan, Island och Norge. . .

Solen skiner idag, det gör mig glad :)


Kommentarer
Postat av: linn

Ja jäklar va fint väder det är idag! blir genast på bättre humör, och tack för värmande ord :)



hoppas du får en bra dag och käka massa glass kram

2008-07-03 @ 12:28:05
URL: http://linnandersson.blogg.se/
Postat av: Sirkka

hej gumman...jag tycker du e jättehurtig..rör på dig...vi åker till finland imorgon..ska bli skönt.hoppas du kommer förbi alunda nånting i somamr.vi kommer hem 23 juli.ibland blir ögat fuktigt...väntar på A ska komma t-baka.Kram på dig

2008-07-03 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0