that's what life is all about

Vill bara säga att festen i lördags var bäst! Vi hade så himla trevligt!
Tack, Tommy, Tim, Lina, Martin, Anders, Jonas och Oscar fin middag med gamla gänget, old timers :)

Sedan så typiskt att jag ska bli småsjuk när lina är här och jag blir så trött av att vara sjuk - även om det bara är halsont.

Jobbat idag, lina åkte och familj nr 2 kom. Så nu blir det några trevliga dagar med dom, vilket jag längtat efter.


Åkte förbi Oscar för en halvtimme sedan, han ska upp tidigt imorgon för att åka till Kosovo igen, buhu. . inge roligt alls. Fick mina kramar iaf. Och så flinar han och säger, "jag trodde inte du skulle komma så jag la din present under bron så du skulle kunna hämta den imorgon" nahh, det är vänner det, han är så bra. Och när jag är en storm så står dom stadigt och fångar upp mig och visar varför livet här är värt mycket fortfarande utan mitt guldkorn.
Grabbar ni är allt bra ni! Bild på först Tommy och Oscar. Sedan tvillingen Jonas och sist jag och Lina såklart!





Adde älskling, mina ögon tål snart inte mer tårar och mitt hjärta mer smärta. Men oavsätt så klarar jag det! Allt för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0