please tell me your sweet love can't die


Det är 6 månader idag, ett halvår... helt ofattbart. Jag trodde dessutom inte jag skulle klara det, jag var helt säker på att jag skulle gå sönder och snabbt följa efter. Men inte, man är mycket starkare än vad man tror och tror jag är en bättre människa idag på flera sätt.

Herregud, varför ska det vara såhär för. Andreas, saknar dig... som jag så många gånger sagt så dog en del av mig med dig, jag har ett tomrum idag där någonting saknas som jag aldrig tror jag kommer få tillbaka igen. Men det är din plats och dit kan jag gå och minnas dig, i alla bra stunder men även de jobbigaste.

I torsdags var allt så konstigt, jag bara grät floder... och jag bara lät det komma. Tårar ljuger inte och någonting var väldigt fel i torsdags. Sedan en konstig natt med en dröm som jag fortfarande går och funderar på. . . Andreas du sa och gjorde så mycket saker som får mig att undra.

Förresten jag har inte skrivit blogg för jag har bott i en sommarstuga med hunden Sassie, hennes matte och husse är i Spanien på semester nämligen. Imorgon åker jag och hon till Uppsala. Kommer vara i Uppsala/Alunda/Öregrund till 4 augusti.

Dethär är ingen bra dag, jag skulle göra allt för att få det ogjort. Ta tillbaks och göra om.... försökt göra planer med Gud, desperata försök om och om men det går inte. omöjligt.

Jag vill inte gnälla eller göra dig besviken men det är svårt att få ihop mitt liv - ett pussel som bara jag har facit på och ändå saknas det bitar. Usch, den här smärtan och... allt! det är svårt, verkligen jätte svårt. Gudarna ska veta att jag försöker och bara att leva en bit av hur du levde, gör en bra människa men du är el var unik. som det första jag sa, "han är för bra helt enkelt och nu förstår jag varför allt skulle gå så fort jämt, du hade inte mycket tid på dig" precis som om du visste...
såg en sak igår, sista smset fick jag av Andreas den 11 januari kl 08.26... ser ni vad jag ser?
26 januari 2008. jag vet jätte lång sökt, men såhär är det hela tiden, jag lägger ihop siffror eller händelser och allt kommer alltid tillbaka till den dagen.

Andreas jag saknar dig så himla mycket, precis lika mycket som jag älskar dig.
En dag ses vi vännen, tills dess.... i våran drömmar.



.... du är det dyraste i världen

Kommentarer
Postat av: Sirkka

Välkommen till Alunda.Hör av dig.Kram

2008-07-26 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0