I feel like crying but I just can't - it hurts so much and the tears are gone, just like you

Hur bra känns det att en 16åring tål mer sprit än jag på en skala egentligen?! känner mig urdum och blev påmind varför det suger att supa överhuvudtaget!

usch, jag vill gråta, kännt det hela dagen. Andreas är i bakhuvudet och jag tänker... rätt som det är slipper det ur något ord. Usch vad jag saknar honom och längtar nå så fruktansvärt... men efter vad?!?! egentligen - vad är det att längta efter? döden? för det är väldigt dumt och slöseri med ett helt liv. Men jag kan inte rå för det, Addemannen saknas nå så fruktansvärt och endel dagar är fortfarande pest och pyton.

tankarna kryper sig på, tänk om?! ja tänk om det hade varit si eller så... tänk om du överlevt, vad hade allt och alla varit då?

jag blir så arg, ledsen och frustrerad., allt är bara en mardröm och hemskt orättvist.

Varför får man inte en andra chans för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0