happy faces and alot of laugh; that's all I need

Det verkar som att det kommer bli en väldigt trevlig fest på lördag - precis vad jag vill ha!
Vi har fest för att; Oscar är hemma och Lina kommer imorgon vilket gör mig så glad! sedan lite på hörnet där så fyller jag år också. Jag ska göra Vanilla summer bål, stor trevlig sallad och så slår vi på grillarna. Ska köpa massa snacks också.
Det kommer bli så trevligt.
Synd som sagt att jag jobbar till 6 på lördag bara, men kl 7 då jävlar är det fest!
Perfekt med ca 10 personer och alla får dricka för mor, kära mor kör in oss och hämtar oss om det behövs.
Lina, Therese, Oscar, Tommy, Tim, Jonas och Martin är nog de som är Helt klart att de kommer. Sedan är det fler som är inbjudna men de jobbar och dyker upp senare. Snälla Hanna, kom och säg hej om du orkar efter jobbet.
Det är en person som saknas på lördag, han hade gjort allt han hade kunnat för att få vara med, så hjärtat mitt du är med, tar en öl för dig och du är alltid med i tankarna varje gång någon höjer ett glas!!

Imorgon är det shopping av mat och sånt som gäller och göra iordning så mycket som går. Lina kommer halv 8 imorgon kväll. Mama Mia bio kanske?! Såg musikalen på Broadway, NYC 2006 och den var helt underbar.

Just ja, båten ligger i och jag tvättade hela fanskapet idag också, fint blev det och den ligger i så nu kan man ut och sola eller lägga sig på mammas nybyggda brygga, skönt med en privat brygga så man får vara i fred faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0