empty heart

Kanske borde skriva blogg... men har så svårt numera med vad jag ska skriva. Man vill inte skriva samma sak gång på gång... för då känns det som att man inte går framåt. Fast det gör jag, det gör nog alla tror jag, hoppas det iaf. Fast det  går inte en dag som vi inte tänker på Adde och vi saknar honom. 
"- Han är så ivirig och har mycket att säga, man får lov att be han vara tyst"

Jobbade igår kväll på restaurangen, hade kanske 20 personer på hela kvällen, och alla utom ett par var turister, jag fattar inte... överallt annars efter en hel jobbvecka så kan det var trevligt att på en fredag eller lördag slippa laga mat och gå ut och äta tillsammans, men inte i Mora... tror folk är för snåla!!! La till lite extra igår så jag skulle få mycket dricks och det gick hem :)

Idag är det lugnt, känner för att bara strosa omkring här hemma och ta en promenad med hunden, kanske se någon film ikväll med någon kompis... nu vill jag ha hem oscar så det blir massa filmkvällar.

over and out... I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0