dead end road

Samma sak over and over... kom hit nu Andreas och gör allt bra igen, ta tillbaks.

Min päron drog (skrev precis fel och det blev dog, hemska tanke - men sånt skrämmer mig, vem är på tur liksom?)
... på semster i morse. till västkusten, dom kommer tillbaks på söndag, så det är bara jag och mellan syster hemma tillsammans med alla djuren såklart. Jag tänkte att det skulle bli skönt, men nu är det tillräckligt, nu kan de komma tillbaks, hatar att vara själv. Nån timme visst, men inte mer. Syster borde ha slutat snart så hon kommer snart hoppas jag, men det är också någonting som jag hela tiden är orolig för. Alla som kör bil som jag vet är "bara" påväg hem från jobbet eller påväg någonstans, tanken slår mig att de kanske inte kommer hem eller fram. Jag vet jag är löjlig, och det går kanske över men jag är orolig hela tiden. . TACK nu öppnades dörren och syster är hemma :)

Jag har inte gjort mycket idag inte, solarium för att det verkar ju inte bli sommar! sedan tagit promenad med hunden och chillat här hemma med vovven.

Time to break free from this prison and taste life again, all I have to do is give it a go and let go.... easy to say hard to do.  And the tears tells me that Im just not ready yet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0