Between the ocean and the sky that's were I will be

Rea, säger bara det, jag är lite hopplös men inte slösar jag.

En klänning från veromoda(marinblå med rött/orange/gula detaljer), sov linne(brunt) och trosor från H&M, två tröjor från JC(en marinblå o en svart) och keps från Peak (rosa) ?! inte fel inte... jag är nöjd!


Annars så är det lugnt idag, ska över till Lena och kolla hur vi ska göra med vovven, ska vara hundvakt några dagar men det ska nog gå bra. Får sova i deras hus både i Mora och i Uppsala medans jag har henne så... plus att jag är pank så :)
Sen bo borta några dagar gör mig nog lite gott också.

lite rastlös, träna snart tror jag...

vet inte vart jag ska börja längre, Adde jag saknar dig. Jag saknar dig mer och mer. varför ska det vara så svårt....


Kommentarer
Postat av: hanna

köpte du ngt kul? :)

2008-07-19 @ 10:29:52
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0