back in the city that I call home

Jag är i Uppsala, kände att jag MÅSTE till graven direkt när jag kom så jag satt mig i bilen mer eller mindre direkt igen när jag kommit fram för att åka ut till Alunda.
Blev som vanligt kvar längre än vad jag tänkt. Men vi åkte inlines iaf och dennis fick sig en massage.

Det är mycket som kommer ut när man står där vid graven och det är svårt att gå dit men ännu svårare att gå därifrån.
Känns så overkligt och så fort man kollar bort vill man gärna kasta sanningen långt bort och tro att det bara är ett påhitt alltihopa. Tårar och tårar i mängder och ett hjärta som verkar vilja hoppa ut...


Resten av veckan blir lite som det kommer, imorgon om det är sol så ska jag och Marika ligga på stranden och få färg vilket jag inte fått ännu.- och tisdag tänkte jag vara i Alunda, hälsa på lite överallt =)
onsdag blir nog city utan pengar och då är forthoppningvis Katta här. sedan utgång på kvällen men lugnt ska det nog bli.
Torsdag? vet ej?? hälsa på vänner antar jag, Moster B vad gör du?
Fredag klockan 12 ska jag infinna mig i Öregrund och sedan är det partaj hela helgen.

Klockan är mycket, ska sova nu... känns bra trots allt att vara i Uppsala, finner som vanligt något slags ro här och jag är inte långt ifrån Andreas, det är verkligen viktigt. Always and forever... lovar jag kommer alltid finnas här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0