3 juli 2008 - är det idag de?

Det är bra att ha vänner som kör glassbilen, för då får man gratis glass!

Jag har fortfarande inte fått hem resultatet om massage provet jag gjorde för ett antal veckor sedan, hoppas dom inte har gått på semester

Jag är ledig mellan den 27 juli till 5 augusti, det är bra! så jag åker till Uppsala under den tiden!! Så ja Sirrka jag kommer :)

Fick svar från Spat på Manhattan och det verkade inte helt omöjligt alls, vi skulle höras lite närmare. Kul om jag åker för min syster kommer vara i USA då. Vi fyllde i hennes ansökning idag, lite dejavu upplevelse... längtar tillbaks till USA lite då och då, saknar vissa människor och topparna i Rocky Mt. och såklart Coldstone icecream.

Jag är nästan tillbaks till mitt vanliga träningsschema, ligger på ca 12h i veckan nu, brukar ligga mellan 14-16 h beroende på väder osv.... men det känns bra, Januari tränade jag MASSOR och så tog det bara tvärstopp på en minut. Allt tog stopp...
Men det känns skönt iaf att det kommer tillbaks, men ett steg i taget. Kondis är lätt att tappa men svårt att bygga upp igen...
Tänk i Uppsala och USA när jag tränade 5 timmar om dagen, men det mådde jag bra av. whatever... på gång iaf och det känns bra saknat mina bergbestigningar, spring turer i skogen, cykling och inlines.
Förresten, var himla mycket snyggingar i backen idag, oboy downhill grabbar , tuffingar.

Tv nu, kvällspromenad med hunden sen sängen. Vovven ska få sin dom imorgon, vi ska till veterinären igen....

Att stå på toppen av ett berg och andas luft som är så lätt och blicka ut över landskapet gör att jag känner sånn närhet. Jag vet att du ser, skyddar och vakar över mig, du gjorde det förut när du var här och jag tror på dig fortfarande

Kommentarer
Postat av: sandra

Det ska vi ha :) Jag flyger ju hem tidigare, för ska jobba på helgen! Alla hälsar tillbaka och när du kommer måste vi ses :) Kram! och sköt om dig!

2008-07-04 @ 14:16:12
URL: http://sz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0