white day

alla tabbar vi oss hela tiden... synd att vissa aldrig lär sig. faller tillbaka och det är så tråkigt att stå där och se det hända. Inget mer att säga, inga namn - det är tyvärr som det är.....

Idag har jag varit ute och gått, ska snart ut på en vända till... promenadoholic - nytt syndrom som jag kommit på!
Annars har jag umgåtts med grabbarna idag, Fredrik, Niklas, Anders och Jimmy... mest hela dagen faktiskt. vi lagade mat, flygande jacob och fixade med lite dipp och shit till 2 filmer som vi såg, de var ganska sönder festade och slitna efter helgen. Tur att jagsjälv inte var speciellt pigg heller. Nej ut i snön en timme och sedan lite julskinkmacka och te framför tvn sedan vill jag sova... sova massor.

Mysig dag, bra att umgås själv med grabbarna, ingen konkurans, jag får alla kramar jag vill ha Hela tiden! Toppen!
Snart är det julafton och sedan jobbar juldagen och 27e. sedan är det Uppsala igen över Nyår! längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0