when you don't expect it

just nu är jag så jävla besviken och ledsen, vet inte alls. jag vet att min pappa och farfar inte alls är vänner, utan rent ut sagt inte pratar med varandra alls... men jag vill ändå träffa min farfar på julafton, han är liksom alltid varit där och farmor och jag var så himla tajta hela mitt liv. det är bara något jag måste göra på jul, titta till farmors grav och hälsa på min farfar. pga bråket mellan farfar och pappa så avslutade jag precis ett telefonsamtal med farfar som bara får mig att må piss och gråter .... farfar vill inte träffa oss imorgon - det passar sig inte säger han. det gör mig så himla ledsen. visst om han inte vill komma hit men jag tänkte att jag och systrarna kunde kika in när vi ändå är till kusinerna och sedan graven, men inte ens det kan han göra för sina barnbarn på julafton, det gör mig så himla ledsen att han gör såhär

nu ska jag ut och gå med hunden. fy fan jag orkar inte med allt bråk hela tiden... snälla ta mig härifrån. Andreas vart är du när man behöver prata med dig?! usch tung dag. det här hade jag inte räknat med alls.


Jag vid farmors grav förra året. God Jul Farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0