what a good day

blev en väldigt bra dag måste jag säga. Tack gamla vänner för det var helt underbart att bara få vara och liksom tar det som det kommer. Känns himla bra.
Var faktiskt på stan idag, fixade praktikplats Igen, ska återkomma dit för det är mycket nu innan jul.
Sprang på herr trassel och blev fika och klättring - barnklättring, det vill säga att jag säkrade - ingen klättring för min del!! sedan en middag på Prima! Idag var en typiskt "borta bra men hemma bäst dag" :)

blir sängen nu med en film. Lite varm te också skulle passa fint.
Imorgon är det personalfest som jag ska jobbar på, kul att jobba på sin egen personalfest men sånt man får ta! Eget val också för den delen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0