we all went throw it to be here today

känns ganska omotiverat att skriva blogg idag, men vi gör ett försök - kommer säkert bli för långt iaf.
Ledig idag med, men mina lediga dagar brukar sluta med de mest stressiga, även fast jag har väldigt trevligt!
Idag blev det en sen morgon, vilket är som det är just nu, jag är som en björn som ligger i ide, får verkligen tvinga migsjälv upp= ingen morgonträning den senaste månaden. Iaf, upp vid halv 10 snåret och stack iväg till hotellet och tränade en timme på plattan. Sedan hem, kasta in mina skidor i bilen och drog upp till erik på gesundaberget för att kolla om de kanske behöver slipas eller vallas om, jag kan inget men han sa iaf att de såg väldigt bra ut så jag behöver inte göra något åt dem än iaf. Så fick jag för mig att jag behöver nya pjäxor - tog fram ett par super åt mig så imon ska jag upp och göra avtramp och värma dem så de passar mina fötter perfekt! Jippi. Jag bjuder på en bild på mina nya fina pjäxor!
Sedan åkte jag in till Fredrik som har väldigt mycket fritid, vi var på stan, tog en fika, var och shoppade lite! trevligt som vanligt, mycket skratt :) Sedan handla med mor som försöker få ihop en bra middag till jul... hem och jag lagade en alldeles för sen middag, men gott blev det!! Tog en promenad med elin och pratade av oss... nice, gillar våra promenader som blir av några gånger om året :) Nu måste jag ha te. Sedan ska jag sova.
Visst var det hemskt intressant?
Just de, problematik på hemmaplan, familjekris kanske man ska kalla det. Är hemskt trött på alla problem. usch och suck. Sedan är det inte helt 100 klart ändå med praktikplatsen i Sälen på Sats, de ska tydligen byta chef, men det kommer bli klart om en vecka i vilket fall så då har jag tid att komma på något annat ifall det skiter sig.

Adde, haft lite behov att prata om dig idag, ha med dig i alla sammanhang om så bara på ett litet hörn, känns så konstigt att du inte är med oss på nyår, dennis ville tydligen vara med oss "oldies" och det är mycket trevligt tycker jag men jag hade velat ha dig där, saknar allt, saknar ... saknar dig så min vän - och det är så jobbigt att inte veta någonting

Det finns en låt som är med i showen som ibland blir lite jobbig, det tar och jag blir varje gång gråtfärdig fast jag vet att den kommer, Gabriellas sång, här med Helen Sjöholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0