top notch

Juldagen blev skit bra verkligen. Kvällen var toppen, massa bra människor, träffa massa vänner som jag inte sätt på länge och mina grabbar var där. Verkligen skönt att de hade 23års gräns - säger hon som bara är 22 år men iaf.
Snart ska jag ut i vinterlandskapet på en lång promenad, sedan fixa till mig, färga håret och dona för ikväll är det middag! ska bli trevligt... sedan var vi in till stan alla syskonen och shoppade lite - Ops again! men nu är det klart med alla kläder för nyår och så. behöver inte inhandla något mera. Känns skit bra.
Någon som märker att min pms är bort och jag är på väldigt bra humör??? :)

Äntligen är all julmat borta igen! blä och fy tur att det bara är en gång om året. haha.

Trevlig helg. shit blev en lång helg det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0