there is always another way

Är i stort behov av en massage! nu snäll nu... vet inte vem man ska gå till här hemma i Mora.
Shit vad med jobb, men glad man blir när lönen kommer. Och vi har faktiskt väldigt roligt på jobbet, tomteland är nog faktiskt ett av de mest udda jobben som finns, stressigt men Gud så kul vi har!
Just nu är jag äckligt pank... sorligt med en 22åring som bor hemma hos mamma och pappa fortfarande - och alltid ett ställe till sedan jag var 16 år gammal. Hopplös och söker mig omkring hela tiden. Jobbar ihop pengar och spenderar dem någonstans och sedan hem och jobbar ihop slantarna igen!

Helgen består av jobb.... tänkte jag skulle hinna tvätta kläderna från praktiken som fortfarande inte har kommit till botten med ännu... och träna, vore trevligt om jag kunde få in mina skidor också så de är klara för veckorna i Norge. Några vänner skulle jag ha varit och hälsat på idag också... men allt sket sig. Tar det en annan dag.

Gud vad jag blir knäpp på tröga människor... fråga min mamma jag blir tokig när hon inte fattar och inte kommer ihåg ett skit av vad man säger. Aaahh, tröga människor - kan inte alla vara lite snabba och fatta lika snabbt som mej - ilands problem och antagligen Största anledningen till varför jag och tjejer alltid bli ovänner - TRÖG folk. HAHA

ut med hunden och sedan jobbet... hej vad det går. Super bra humör jag är på idag!!!! tills mitt pms sätter igång. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0