the truth I don't want to hear about

Igår var en hel bra avslutning på veckan! hemma hos Marie - blev lite rädd där ett tag att jag blivit dumpad men hon tog sitt förnuft till fånga. haha. Pizza som var stor, god och slut när jag var klar. Sedan godis och te. Jag drack säkert 2,5 liter vatten på ca 4 timmar. Helt normalt eller? Robin åkte ur idol fast jag slösade pengar och röstade på han.

Imorse var jag upp och tränade, skönt att svettas lite, ska ta mig upp imorgon med. Sedan efter frukost nr 2 så gick jag ner på stan och träffade Marie, shoppade LITE för mycket IGEN! Marie bjöd på lunch, mums kycklingsallad.

Sedan från klockan tre har jag varit en slav vid den här datorn och skrivit mina arbeten som ska göras... de är inte klara men jag har gjort massor, det är bra och skönt.

Snart så snubblar nog min syster in, lite trevligt att hon vill umgås med mig, verkar inte vara nån prioritering i hennes liv så det blir bra tycker jag. Ska se film och sova tidigt.

Jag har antagligen fått praktikplats i Sälen för sista tiden av lian, det är skönt att få vara på hemmaplan sista tiden. Är lite trött på att flaxa omkring och bo i en väska nu. så som det ser ut nu blir det Norge januari, mora life butik februari och spa i sälen mars.

Sist men inte minst måste jag skriva av mig lite andra saker... det är så himla konstigt allt. Saknar dig så mycket, men lägger det på andra, dina syskon tex adde. pratar med dem för att stilla mitt tommrum. Är det elakt, tycker hemskt mycket om dem också så saknar dem också såklart. Men när tankarna vandrar till dig adde så slår det efter ett tag över till dom... verkligheten. När jag är ute och går så tänker jag så mycket, dagdrömmer och hittar på saker som gör mig glad. eller minns riktiga saker som gör mig glad. önskar så att du vore här. "musim är bra mot stress det tycket jag du ska ha med i ditt arbete" allt du sagt ekar ibland i mitt huvud. Tänk om jag fick tänka en underbar tanke och vakna och se att den var sann....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0