the things you can't see

Hemma. Det var hockey ikväll och det kändes bra att åka dit med far min. Lite våran grej... träffade farfar och de kramarna är underbara! Så kändes bra tillslut idag med... nu ska jag hoppas i sängen och kolla på tv, min hund kommer komma och krypa ner, mys vovve som han är.

För övrigt så har jag en vax, öronbryn- och ögonfrans färgnings kurs på måndag, vilket gör att jag inte fått raka bort något hår den senaste tiden, skit äckligt. Jag gillar verkligen inte hår, rakar alltid benen även på vinter för det är Blä! Och under armarna, ååå blä å fy!

godnatt och imorgon ska jag ta en lång promenad med hunden direkt på morgonen! Sedan gymma - verkligen efterlängtat nu!

Kommentarer
Postat av: iana

Du kan få träna på mig :)

2008-12-12 @ 09:30:32
Postat av: jessica

det gör jag gärna när jag kommer hem sedan :) Kram!

2008-12-12 @ 10:38:54
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0