the madness of my life

Hunnit med massor idag, och det är så skönt att vakna upp i min egen säng. Bra start på dagen och så en hund som ligger väldigt nära och myser! Så gick upp med solen, tog en lång lång promenad med hunden i snön - var ganska jobbigt faktiskt. Sedan in och gjorde en shake, gott gott när man är hemma och finns massor att blanada med. Blev en med fil, pulver såklart, linfrön, frysta hallon och jordgubbar och lite sojamjölk i smootie maskinen och så var det klart! MUMS.
Sedan och handlade, att mamma aldrig lär sig att inte ge mig kreditkorten, haha, Sedan ner på hotellet och körde power plate i en halvtimme - så himla skönt! längtat att få köra igen. Sedan hem bakade bröd som står i ugnen nu - massa torkadefrukt, nötter och hela frön i  jätte jätte enkelt och super gott! Sen duschade jag och ska nu göra chili con carne... börjar jobba klockan 3 så jag hinner sitta framför tvn en timme också utan problem.
Vilken dag och klockan är bara 1!

Midvinterblot ikväll - peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0