That's what friends are for

Dagens ordspråk;
Ingen kan få dej att känna dej mindervärdig utan ditt samtycke.

Jag har verkligen blivit en blogg nörd, men det är väldigt skönt att skriva av sig... jag har ju alltid skrivit vanliga dagböcker sedan jag var jätte lite till och från - gud vad hemska och pinsamma saker det står i endel, men det blir någonting som andra barn och barnbarn får gotta sig i senare.

Jag har även ansiktsbehandlings kursen avklarad, är verkligen inte många kurser kvar nu och en till kommer avslutas nu innan jul. Det går fort. hemskt fort. men det är bra också, verkligen, är rädd för januari bara. fast jag längtar till april. det är mycket i huvudet vill jag lova.

Jag har gått från träna 18h i veckan till ja 5 timmar på 5 dagar. Det är sjukt, det liksom kliar i benen, fast hade träningsvärk från i fredags som liksom fortsatt tills på måndagen så, ja... men det känns som evigheter sedan jag var i Uppsala - åkte på lördags morgonen för er som undrar... alltså 5 dagar sedan.

Verkar som att det blir Uppsala över nyår, ska äntligen få fira ett nyår!!! Det ska bli så himla kul, blev så glad över det att jag gick direkt idag efter skolan och kollade på klänningar och så köpte jag 2 såklart. mmm 2 olydig flicka.
Så den 28e eller 29e December åker jag till Uppsala igen, för att sen åka hem och packa om för Norge.

Klockan är bara halv 10 men oj vad trött jag är... imorgon blir det pizza och Idol hos Marie, jag har inte ätit pizza sedan??? just det, kommer inte ens ihåg!

Idag när jag satt på tåget så slog det mig att Andreas måste ju ha massor att göra ändå, fast han är där eller var han nu är... Sedan undrar jag om det är knäppt att bli avundsjuk på människor som dör? för jag blir det, dom kanske får träffa Adde, men inte jag. Fast det är det bästa med Adde - sover jag själv så kommer han i drömmarna. Varit bortskämd hela veckan med hans närvaro i drömmarna, I like. Jag vet jag är knäpp - men nån tröst i allt dethär är det. Godnatt min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0