och den himmel jag trodde fanns ska jag hitta där någonstans

Sådär, det gick bra med farfar... allt uträtt och alla glada (hoppas jag)
Trevlig fika stund hemma hos hans flickvän ingrid och systrarna var med också... blev bra. Så nu känns det verkligen skönt.
Snart eller ikväll är det jobb som väntar. Mora Parken och Juldagen men all fylleslag som vanligt!
Imorgon blir det lite shopping, och sedan middagen hemma hos vännerna i noret.
Nu ska jag ta det lugnt nere i soffa med alla som ligger där utslagna.

hoppas alla haft en bra jul.


uppdatering. kvällen går segt, alla letar efter svarta byxor till ikväll... jag vet var mina serveringsbyxor ligger så jag bara väntar ut tiden känns det som. Vi ska åka vid halv 9 snåret. kanske lite tidigare.
Jag vill till Uppsala!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0