nu är det mycket

det är lite mycket nu, och ingenstans att få ro emellan - hoppas för allt i världen att det är städat i lägenheten nu, annars kommer jag börja gråta.

Massa skolarbeten att göra, massa saker att fixa - jag hinner inte.
Skolan, arbeta, Silver, resor överallt, fixa praktikplatser, kliniken... det blir mycket planering, och jag hinner inte med migsjälv just nu. Måste läsa massor ikväll. Plugg plugg plugg... ´muskler, kemi, metoder aaaaa

Men jag klarar det, även fast det är bara för Mycket !

Jag har fått för lite lön från Strömstad, SUCK!!!!!!!!!!!!! bråka med dem också! attans skit drygt.

Kommentarer
Postat av: hanna

ja absolut :) vi kan ju hitta på ngt ihelgen. Ch åker ju till schweiz så jag blir hemma själv =/ puss

2008-12-01 @ 19:20:47
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0