it is what it is - live with it

Det är varg i min lilla hemby i Mora. Läskigt värre, eller jag älskar vargar, vackrare djur får man leta efter och jag är facinerad över deras beteende. Men inte hemma i Vika, mina katter och min lilla oskyldiga hund Felix är det inte bra för. Bort bort bort

ska snart gå och hämta min bil, blir bilfärd till Sunne imorgon och sedan vidare mot Mora... verkar som att jag ska stanna och massera lite först i skolan. och redovisa mitt arbete imorgon också. Kommer komma hem sent, men det gör inget! skönt att komma hem. massa jobba som väntar i 3 dagar. Dax att leka tomtenisse igen, någonting jag är bra på :)


det är av misstag man växer men tycker jag borde ha vuxit klart snart i så fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0