I'll always know

Sovit hemskt hemskt dåligt inatt, vridit mig och snurrat och vaknat gång på gång, så just nu är jag fortfarande ruskigt jävla trött. tur att det är söndag... ska snart ta mig ut i träningskläderna. Och jag ser knappt grannhuset ut genom fönstret just nu, det är så dimmigt. Annars är  det att sitta framför denhär dumburken idag med och göra skolgrejerna klara - vem kunde tro att det skulle ta sånn tid!
Frukost, städa och sedan ut i rusket

Dagens ordspråk:
Om du tror att du vet allt är du dåligt informerad.

Gårdagen gick inte så bra med att se film... var en helt ok svensk film men syster var nog inte så trött som hon trodde hon skulle vara. Jag somnade, skit trött och tung i huvudet. men det gjorde nog inte hon, hon började föra ett jävla liv och väckte mig - ååå då blir jag sur, sov nog halft för jag kommer inte ihåg mycket nu. vet bara att jag vaknade vid kanske 12 och då var hon inte kvar så jag ringde... hon hade gått till stan tror jag. Jag längtar tills jag har mitt eget nu, sova i min säng. hemskt trött på att bo hos andra... fast som sagt hon är knappt här men det är inte mitt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0