I loved you for a long time

å det tar emot att dyka ner i papprena för det är så mycket som ska pluggas in.

ska hoppa in i duschen nu - kommer garanterat stå där en timme, bara för att få slippa läsa.
kan veckan ta slut så proven och redovisningarna tar slut nån gång!

jag skulle behöva träna tror jag, men tiden kommer gå till papprena istället. aaaa, kanske ska unna mig en promenad om jag läser igenom allt en gång först?! tuppen upp!

spring tur imorgon efter skolan, det är bara så det kommer bli!

Det är helt galet hur mycket jag tänker på Andreas hela dagarna, jag vet det syns nog inte längre, för man tappar inte hakan varje gång längre eller försvinner iväg i ett stadie som är drömmar. Men tankarna rulla runt där hela tiden... jag är så glad att de tankarna finns där - det är jobbigt visst men samtidigt så är det en spark i röven och en värme inombords, för nu som förut så är Andreas det bästa - en av de bästa och jag skulle aldrig för någonting ändra på oss. Så värmande att veta att du tyckte att vi var helt oslagbara. åå du får mig att må så bra. saknar dig min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0