utmaning


Blev utmanad av Hanna för några dagar sedan - så nu skriver jag väl det då...

man ska skriva 7 saker om sig själv, både alldagliga och knäppa saker.

1. Jag sover helst med tvn på, men utan ljud eller väldigt lågt.
2. Jag är stora syster och en typisk sådan Jag vet bäst :P
3. Jag är en shoppoholic - handlar alldeles för mycket kläder, skor, accesoarer speciellt mössor och örhängen
4. Jag är snart utbildad Hälsoterapeut/instruktör - träning och kost är så kul!!!
5. Jag en sökare, prova nya saker hela tiden och bor ofta i min väska som far omkring hela tiden!
6. Jag är förbaskat jävla snål!! ekonomisk och läggar alltid bara pengar på det jag vill.
7. Jag åker till Norge efter nyår i 5 veckor för att göra LIA där

Jag utmanar:
Marie
Marlene
Syster Pernilla
Syster Tessan
Sandraz
Linn
Eliana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0