I can not escape and I can not forget

uppdatering om min händelse rika dag, sorry inget har hänt


Brukar du komma i tid: olika inte till privata saker men jobb och skolan alltid!
Vad hade du i din mun senast: vatten
När mår du bra: när jag och alla runt mig är friska - när jag får träna!
När blev du fotad senast: Hos Lina för 2 veckor sedan
Hur känner du dig nu: mätt, omotiverad att göra klar skolarbetet
Kan du laga mat: love it och oftast blir det bra
Vad pluggar du: Hälsoterapeut/instruktör, klar i April!!!!!!!
Vad tycker du om fötter: Andras är ok men inte mina egna.
Är du smart: ja vi har väl alla våra stunder
Vad har du på dig: träningskläder
Är du aktiv i skolan: ja känns lite onödigt annars
Vad saknar du: Andreas. mina djur
När och varför grät du senast: Någon dag sedan, saknade Adde och det gick inte att hålla emot
Var det pinsamt att svara på det: nej, det är natruligt och nyttigt att gråta
Hade du en bra kväll igår: nja, den blev tidig, men fredagskvällen var topp
Din favoritdryck på morgonen: en shake, te.
Vad ska du göra i sommar: Till Spanien, fira Dennis som fyller 18år och jobba massor!
Är du nöjd med ditt liv: Dumt att klaga, jag som formar det själv
Vad vill du jobba som: med träning och kost, gärna helheten... hälsa
Har du tråkigt just nu: mmm
Vad gör livet värt att leva: Kärlek
Vad i livet ångrar du: inget, lär mig av misstagen istället
Är du musikalisk: Ja dom säger det
Vad lyssnar du på för musik: allt nästan
Kategoriserar du dig själv i någon stil: sportfåne, lite bekvämt
Är du bortskämd: ja - ilands problem
Är du trött: oftast inte
Vad gör du imorgon: sitter i skolan
Din första Operation: ingen sådan! peppar peppar
Första piercingen: öronen när jag var 16år
Första bästa vän: johan
Första priset: senaste första pris fick jag på halloweenfesten hos Hedman för hur fin jag var
Första sporten du började på: ee gymnastik tror jag, annars är det innebandy
Första husdjuret: Hubbe, min hund Labrador
Första semestern: vet inte, första utomlands var till Mallis när jag var 8år.
Första konserten: ingen aning, nån konsert i kyrkan tror jag
Första kärleken: oj på förskolan blond kille som jag inte kommer ihåg namnet på just nu

Favoriter:
Filmer: The Boondock Saints, The notebook - kollar på de flesta filmer men inte svenska eller för dryga komedier
Tvprogram: inredningsprogram, one tree hill, gossip girl, Miami ink... hinner nästan aldrig se på tv.
Musik: Massa kan nämna några..Takida, Winnerbäck, Coldplay,  Akon, Norah Jones
Drink: pina colada alltid.
Kroppsdel (på kille): bröst och rygg
Sport: innebandy, hockey, fotboll
Plagg:  mössa, älskar mössor
Skola: vet inte
Bok: Min vän leonard och tusen små bitar av James Frey. eller deckare

Just nu:
Äter du: inget, cesar salladen är slut
Dricker du: vatten
Ska du: skriva klar skolarbete
Lyssnar du på: inget
Väntar du på: inget helt tyst
Tittar du på: datorn?!

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar:  båda
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: armar
Busig eller lydig: busig

första och sista gången jag gör en sån här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0