Give trust in yourself and the power of want you can do

Sådär, första midvinterblot avklarat, det gick bra... vi hade lite tur på våran sida igår :)
Lugn grupp men vad förväntar man sig på en torsdag?! - jag hade väldigt hög försäljning i baren och det var kul.
Men jag är inte alls som jag har varit, stressen var inge jobbigt men jag brukar ta för mig mera, men ja... händer saker antar jag. Lite osäker kanske. Ikväll kommer det  massa gubbar från byn och det kommer bli Kalas på hög nivå :)

Trött idag, lite jobbigt när man kommer hem vid halv 3 tiden.

Frukost och ut med hunden i snövädret, jag är så himla sugen på att åka skidor. Tror jag ska ta mig en tur på söndag om det är fint väder.

Mmmm mitt bröd från igår är så himmelskt gott. ska ha te och macka sen när jag kommer in!

Hoppas alla får en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys-jessica låter det som:) Gott me bröd o te efter en sväng ute. Trevlig helg på dig vännen!*

2008-12-12 @ 15:16:23
URL: http://jenniemarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0