for the record

Skola idag, Kost igen på schemat, jag gillar det - lite tröga dagar men man lär sig mycket också. Tror jag är tillbaka där jag började med lchf att det är För mycket och helt crazy, visst för diabetiker och så är det kanske bästa altenativet, men nej inte för mig. Så nu är jag tillbaka där jag var innan Uppsala. :) Det har inte övertalat mig att det är det bästa liksom - tråkigt dessutom. Så back to the good stuff. Det bästa från alla världar inte bara 1.

Fick ett väldigt trevligt samtal från Sats Sälen idag, Jippi! jag har fått praktikplats där, det var precis vad jag ville ha. Sedan har jag kortat ner Norge tiden till 4 veckor, så nu är det 4 veckor som ska in, Life är det jag har i tanken, med kanske lite annat också, kanske kolla med Kattis om något skoj är på G. Eller någon kostrådgivare som kan vara intressant.

Skön måndag, vi jobbade på bra och fick sluta tidigare, ska slötitta på mtv och sedan en långpromenad nere i Stan.. utan pengar!!!!



Kommentarer
Postat av: [ bloggföljare ]

asvärd blogg! vore roligt med lite bilder också!

vore även roligt att se vad du äter å hur mkt å vad du tränar per dag... kanske nåt att fota? =)



du inspirerar!! var rädd om dig och ta det lugnt, you're just a human... :-)

2008-12-08 @ 19:59:31
Postat av: jessica

tack så mycket :)

Ja absolut, det kanske jag ska göra :)

Tack för tipset!

2008-12-08 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0