everyone has there own story

Opsan sov till 12 idag, måste sluta säga att det inte händer ofta för det börjar hända mer och mer ofta. Men vi kom hem väldigt sent igår från jobbet - var en väldigt bra show kväll igår. Mycket bra publik...

Jag undrar hur jag ska göra. har endast skola tisdag och onsdag, ska jag verkligen åka ner för det??? nej tror inte det. jag får helt enkelt skicka ner det jag ska lämna in och så skippar jag middagen - lite synd men tror det får bli så.
Någon som kan ta min hemtenta och ge kost-tanten??? Jätte synd på extrakursen på måndagen också men vaxning, och ögonbryn/ögonfrans färgning kan jag lära mig sen. Det är ju som sagt extra. och kostar dessutom extra.

Tiden springer iväg, måste ut en sväng och sedan duscha för att sedan åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår om du stannar, skulle gjort detsamma. Men vi saknar Jessica då=) Jag kan ta hemtentan, mailar du mig den så skrievr jag ut i skolan på tisdag? Kram på dig o trevlig helg!

2008-12-13 @ 17:04:43
URL: http://jenniemarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0