dream dream dream

söndag igen, och det har varit en lång helg, och mitt jullov börjar imorgon mer eller mindre eftersom jag inte åker tillbaka. Känns väldigt bra för klumpen i magen och det som säger "nej nej nej" i mitt huvud försvann när jag bestämde mig att stanna kvar i Mora.
Idag gick jag upp i skaplig tid, ut med hunden på långpromenad i det vackra vinterlandskapet som är helt otroligt i dalarna. Sedan frukost och såg reprisen av Idol - rätt vinnare helt klart.

Kände att jag behövde träna mera så drog in till jobbet och körde plattan ett tag - jätte skönt.

Kom precis upp från matbordet ska lägga mig i min soffa och vila lite efter en portion väldigt god lax och äldeostrisotto - jag har lagat mat nu igen!!! men jag är mätt så det räcker och blir över - VM i Innebandy idag i Prag, ska se klart matchen som Sverige ligger under med i just nu mot Finland.

Imorse när jag vaknade kändes det som någon släppte min hand och jag trodde det var någon mer i sängen? jag sov himla gott hela natten och drömt saker som jag inte alls kommer ihåg mycket av, bara några glimtar finns kvar. Sedan låg jag där med vovven och tänkte på Andreas - på allt som varit. Tänkte på mycket som hänt de senaste snart gångna året. För exakt ett år sedan så började Adde ringa som en tok för att jag skulle komma ner i en hel vecka. Vi hade redan planerat det sedan oktober men runt denhär tiden började de dra ihop sig. Varje gång jag jobbade så hade jag minst ett missat samtal från Adde. känns konstigt att titta på telefonen efter varje avslutat pass och se att det är inte så längre - det gör mig ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0