capish

Middagen igår var jätte trevlig, ca 10 pers och några kom och några gick, runt halv 2 kände jag att det var dax att åka hemöver. Är fortfarande trött så snart ska jag lägga mig i en halvtimme...
men vi pratade, skattade massor och åt god mat. Linus och Ullis kan det där mer god mat :) renovering började de med och fick ett jobb erbjudande i sommar som kanske kan vara lite intressant, ska fundera lite.

Om några timmar är det dax för årets sista midvinterblot - alltså jobb hela kvällen och natten för den delen. Efter jobbet är det meningen att vi ska supa till vi som jobbat men inte jag för imorgon vid 12 snåret bär det av till Uppsala. Får sällskap i bilen ner den här gången, det är alltid bra! :) Oscar, syster och en tjej till.
Längtar ner nu och nyårsfesten.

Jag börjar bli nervös för norge praktiken

jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0