Att oroa sig för morgondagen, det är som att betala ränta på ett lån man inte har fått.

Sitter i skolan, vi har lunchrast... lång sådan, lugn dag idag, uppmassering av ansiktsmassagen/behandlingen, jag gjorde min nu innan lunch så eftermiddagen ska jag bara ligga på bänken och få - det är det bästa.
Teorin gick också bra, 2 fel så det är godkänt - med tanke på hur okoncentrerad och otaggad jag har varit med att plugga. Så nu är denhär kursen också snart avklarad. Inte mycket kvar av skolan nu... väldigt skönt. Kan knappt vänta att få komma ut i arbetslivet igen! PENGAR tack.

Jag är lite kluven när det gäller praktik och vad jag skulle vilja göra. Jag skulle vilja göra så mycket men ändå ta det lugnt också. Norge, Otta är helt klart, där blir jag i hela januari... men sen då, hela februari och mars? Life butik, SATS i Norge... inge mera massage iaf, no no no no.... Utomlands mera? ja tack. Ska ta tag i det hela Snart.

Strömstad hade missat 13 h lön och den kommer nu den 15e tack tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0