andreas är min himmel

Fick en ur gullig kommentar av nån, vill inte fråga vem det var ifrån är lite roligt att inte veta också.
Men personen tyckte jag skulle börja berätta hur mycket jag tränar och vad jag äter i bloggen. Javisst kan jag göra det, men kanske inte varje dag...

Träning idag; Lite promenad på lunchen, mer en bensträckare :)
 träningen sedan jag kom tillbaka från Uppsala har varit seg, men jag känner att jag måste lyssna på min kropp och inte köra på som vanligt efter osteopatibehandlingen, så alla delar hinner med och får en chans att bli bra.
Så jag har sprungit och gått den senaste tiden. Kom precis in från en rask svettig promenad på 1,5 timme. Och då kände jag av mina knasiga ben.
Mat idag; Frukost 6,30 Herballife pulver 2dl afil 2 matskedar keso. Mellanmål 9,30: lite seranoskinka, kycklingbröst, rostbiff rullar med tomat och paprika i. Lunch 12,00 Herballife pulver med mellanmjölk 3dl, lite keso och kidneybönor - blev så himla mätt så sparade 1 dl shake till extra mellanmål ca 13.30. 15.00 mellanmål ett äpple och ca 10 paranötter. Middag 18.00 omelett på 2ägg, fetaost, paprika, rödlök, 3 finncrisp med vitlöksost och seranoskinka *mums* lite surkål blandat med majonäs en stor kopp rooibos te. Mellanmål 21,30 milko filbunke 200g.
Ca 3 liter vatten under dagen. Sedan äter jag tillskott av multivitamin och fiber/ört 3 gånger om dagen :) Lätt som en plätt va!! haha...

klockan är mycket och jag ska upp klockan strax före 6 som vanligt, ska göra mig klar och duscha lite sedan ta boken tills jag inte ser vad det står längre och john blund kommer.

Det är väldigt trevligt att titta mot himlen, vare sig den är blå, blå med moln, bara moln, svart eller stjärnklar, jag fantiserar att Adde är där, han liksom ser oss alla och det är en skön känsla att titta upp emellanåt. Love you my darling - God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0