Xgames Skoter

Idag och igår har det varit skoter xgames uppe i Kläppen i Sälen, så idag tog vi 2 bilar och åkte upp.
Det var fint väder och skönt att komma upp dit.
Halvvägs upp i backen satt man i en solstol och bara njöt av solen och värmen. Är lite röd om kinderna nu, solen var väldigt varm och go.

Körde en audi s4 upp dit, precis sen sånn som du och jag Adde kollade på! En dag blir det en s4 el s3(om du får som du vill Andreas) och sedan en rs4... det enda jag tänkte på idag när jag satt gasen i botten på 3ans växel och dubbelturbon slog på och 265hk kastar iväg bilen var hur glad du hade varit i det ögonblicket. Åh, jag önskar så att du hade varit med. Men du är med mig hela tiden :) å vad jag saknar dig...

Hur säger man adjö till någon man inte vill leva utan?
Jag sa inte adjö
Jag sa ingenting
Jag bara stod kvar
image30











Kommentarer
Postat av: elin

du vet förmodligen inte vem jag är, men jag ville ändå bara säga att du skriver så sjukt fina saker om andreas. blir tårögd av allt, och allt är så sant. saknaden är ju obeskrivlig.

fortsätt att kämpa vidare!

2008-04-20 @ 22:09:21
URL: http://elinelefant.blogg.se
Postat av: Jessica

tack elin.
ta hand om dig och alla nära och kära - Andreas finns där. han är allid med oss.

2008-04-21 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0