vart tog februari vägen

Andreas Andreas Andreas Andreas Andreas Andreas Andreas Andreas Andreas Andreas....
varför? kommer få leva med den frågan hela livet. Det kommer vi alla göra...

Idag är en fin dag, solen skiner och jag är pigg. Fick ordentlig sömn inatt också. Massa med massager kommer det bli idag, ska till ett företag och massera. Sen ska jag få 2 massager den här veckan också, och det är behövligt vill jag lova. Dethär är sista veckan på praktiken, på måndag ska man tillbaks till Sunne. Har ingen lust alls, vill inte tillbaks dit. Ingen aning om varför, men det är väl mycket smärta som ligger där... någonting är jag rädd för iallafall. Eller så är det för att jag är så långt bort ifrån det jag inte vill vara ifrån som familjen och familjen i Uppsala.

Ja Addemannen, undrar så vad du gör och hur du mår. Har du koll på alla oss, vi är ju ganska många. Vi saknar dig

sånt slöseri med liv. han ville inget annat än vara en bra människa och växa upp och bli polis och skaffa barn.
tror jag har sagt det förut.... men Adde hade alltid så bråttom, och när jag sa åt han att ta det lugnt och vi tar det senare osv så förstår man nu att det var bråttom för han hade inte så mycket tid kvar.... fast om vi hade gjort som du ville Adde då! Då hade jag inte levt idag, så det fanns väl någon mening i det . . . men jag sakar dig
Och jag kan inte sluta oroa mig för dig. Vill inte att du ska vara ensam eller att du ska vara rädd och heller inte att det gjorde ont. Livet är en berg-och-dal bana, du var våran bästa runda och du lever kvar hos oss.
Innan jag somnar så säger jag godnatt, jag viskar det för du kanske redan sover.


Kommentarer
Postat av: Östhammar

"Innan jag somnar så säger jag godnatt, jag viskar det för du kanske redan sover." Du skriver så vackert så tårarna rinner. Hang in there

2008-04-26 @ 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0