Valborg 2008

Glad och trevlig Valborg på alla...
Jag ska vara hemma i Sunne, äta god mat, titta på en brasa uppe vid Selma Spa och dagen blir som den blir.
Sitter i skolan nu med tre kompisar, vi ska massera och göra andra spa behandlingar på varandra. Och förhoppningsvis kommer min minsta syster komma till mig. Så ska vi laga god middag tillsammans.
Blir det fest ikväll så blir det bra, blir det inte det så klara jag mig ändå.

Livet svider, bränner konstiga mönster i en som man inte förstår.
Andreas du vet vilka du ska hålla ett extra öga på idag, oroa dig inte för mig... jag klarar mig.
Älskar och Saknar dig min kömpis 

jag är hopplös förresten, har beställt med kläder igen från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0