the way you make my world go 'round

Livet är ett mysterium, det är fullt av känslor och utmaningar. Endel utmaningar väljer vi... andra kommer när vi minst anar det - det är väl det som gör livet.
Och om man har levt ett liv utan sorg, måste man också ha levt ett liv utan kärlek. Då är det inget liv tycket jag.
Synd att det ska göra så ont bara - önskar så att jag kunde göra något för att ta bort smärtan som alla har, för jag vet att ni har samma smärta som jag bär på. Tomheten, saknaden och denna konstiga bubbla vi lever i önskar jag inte er, inte någon.

Jag har haft en bra dag... fått massage, gett massage, varit i solen, fått komplimang som jag har sugit i mig hela dagen. Blivit lurad på pengar, men vad gör pengar?! Tror att allt slår tillbaka på oss... han kommer få "betala" det på ett eller annat sätt.

Nu ska jag göra något jag inte gjort på hela tiden jag varit hemma. Jag ska gå ner och sätta mig framför tvn och sitta still där tills jag ska gå och sova. Å dricka en stor kopp varm te.

Andreas, jag lämnar dig aldrig...without you I wouldn't survive

Kommentarer
Postat av: Sirkkka

hej Jessica..vet inte om du minns mig,Sirkka.
Sandras mor,var och kolla på Adde samtidigt m dig.
Vi ska t Mora i helgen,Vincent,min son,ska spela innebandycup där.Kanske vi kan ses? Kram

2008-04-24 @ 09:08:26
Postat av: cat

ha en fin torsdag!

2008-04-24 @ 11:45:04
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0