That's the way the cookie crumbles



Det är sant, det blir lättare, om man nu kan säga det ordet över huvudtaget. Det går bättre för varje dag som går. Men saknaden blir större hela tiden. Den tomheten har jag nog accepterat. Tror jag har accepterat att livet har tagit en ny vändning, ingenting kommer någonsin att bli detsamma, jag är inte densamma...

Nu är det klart.... andreas har sin plats i Alunda, för en gångs skull vet jag vart han är. Stormvinden som aldrig sitter still.

Var ut i Uppsala, sällskapet gjorde dethela till en bra kväll, kan inte säga att det var roligt, sann glädje kommer det nog ta innan jag känner i sådana situationer. Men att vara i Uppsala och med alla gör att man känner närhet till Andreas vi ger och tar av varandra och det har varit viktigt, så jag är tacksam.

Mest tacksam är jag mot Adde, du är min styrka min vän.... vi ses igen, kanske inte snart men det kommer vi göra.

Min första LIA period har börjat, hade redan massage inbokade igår. Idag har jag också det, känns bra. Känns bra att vara hemma i Mora.

Alltid inom mig, föralltid en del av mig


Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj bruden. Var det möjligen du som letade efter mig på hotellet igår? Hoppas att du har en bra LIA. Själv viker jag handdukar och luktar mig hög på klor hela dagarna. I tisdags hade de EN bokning. Idag hade de hela tre. *suck*

2008-04-02 @ 22:48:23
URL: http://lillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0