Tänk om du hade levt nu, vilken underbar tanke. Men den får mig att gråta, för du finns inte kvar

Du finns i vinden, som smeker vår kind
Du finns i solen, som värmer vårt skinn
Du finns i regnet, som faller som tårar
Du finns alltid hos oss
Vi ska alltid bära dig i våra hjärtan
och en dag ska vi minnas dig med glädje istället för tårar





Saknar dig Andreas.... längtar så mycket efter dig. Allt du är eller var, usch hemskt.... var? nej du Är fortfarande.
Fast idag känner jag mig som en i mängden, vi är så många som saknar Andreas.

image11


Det var du som tröstade mig, du som gav mig glädje
Det var dig jag kunde lita på
Det var du som lyssnade på mig, du som fick mig att skratta
Det var dig jag fick gråta hos
Det var du som gav mig njutning, du som brydde dig om mig
Det var du som älskade mig
Det var dig jag älskade, fortfarande älskar?..

Med dig ville jag pulsa genom vinterskogen
Med dig ville jag hitta de första vårblommorna
Med dig ville jag sitta vid sjökanten och njuta av sommarsolen
Med dig ville jag promenera genom höstrusket
Med dig ville jag älska?..

Tillsammans skulle vi upptäcka världen
Tillsammans skulle vi sörja
Tillsammans skulle vi hitta lösningar
Tillsammans skulle vi bli gamla

Nu är du borta för alltid
Jag har blivit en annan, blir aldrig samma mer
Ingenting blir som det varit
Ingenting blir som det skulle
Det finns bara tomhet och längtan
Jag saknar dig så oändligt

Tack för att du fanns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0