show must go on...

Moa är 1,5 år gammal :)
image25

Varit en bra dag....  livet går vidare... saker händer hela tiden.
Har bra och dåliga dagar precis som alla andra människor, vi är alla lika, bara med olika bagage. Och det är de som skiljer oss i slutet.

Jag vill! Det har varit många sånna de senaste dagarna, eller egentligen sen efter begravninge n, någonting som skrämde mig ganska länge att jag varken visste någonting och brydde mig inte ett skit... börjar smått komma tillbaka.
Jag känner mig inte rädd för nått... jag fattar inte det. Bilder, personer, inget skrämmer mig, inte ens mörkret.
Kan hända att jag väljer sorliga bilder att ha med, men jag ser dom inte som negativa eller så, dom är fina.

Imorgon blir det full fart med massager och träning. Sen har jag fått hjälp med kosten nu, så skönt - ska bli ordning på dethär med maten, total brist på allt i min kropp!!

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte är jobbigt än, det sista jag tänker på innan jag somnar är Adde och det första när jag vaknar. men show must go on och det går framåt.

Adde och Moa

Kommentarer
Postat av: Daniela

Så fina bild på Andreas och Moa :)

2008-04-16 @ 21:52:38
Postat av: Pernilla

Japp tog han idag :) fattade först inte vem det var fören jag såg bild .. Då ramla poletten ner ska ta han Dan i Gossip också !

2008-04-17 @ 17:16:39
URL: http://Pernillaakesson.blogg.se
Postat av: sandra

Hej, hur är det? Gud vilken fin bild på Adde och Moa :) Kram, ta hand om dig!

2008-04-18 @ 17:01:14
URL: http://sz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0