saknat dig varje minut sen du försvann

ok, nu har jag börjat om med denhär mening hur många gånger som helst. Vill inte skriva ner vad som pågår... vill inte gnälla och klaga och tjata på om samma sak hela tiden....Men så kommer det över mig igen.. det gör så ont i hjärtat. Det är som en klump i bröstet - ibland gör det så ont att jag undrar om det är något fel med mig. Hjärtat pumpar så hårt, som om det försöker att slå för både dig och mig. Tänk om det vore så lätt
Vill att allt ska vara bra, strävar mot ett bra liv, bättre liv tvivlar jag på, bästa delen är redan förbi...
JÄVLA SKIT OCKSÅ!!!!!!!

Tänk om du hade levt nu, vilken underbar tanke. Men den får mig att gråta, för du finns inte kvar
image31
90 dagar nu.... saknar dig vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0