Rädd?

Jag har läst om sorg... andras sorg, och sorghantering - vet inte vad jag tänkte men ville väl bara få något slags svar som antar jag.
Läste vad en pastor hade skrivit och jag hoppas han har rätt
"Texterna i Bibeln talar om att vi är skapade för evigheten. När vi fascineras av det oändliga och eviga är det en del av vår innersta längtan hem till det vi är tänkta för. Vi är inte dömda till ett kretslopp av meningslös återfödelse eller total utsläckning. Vårt liv är ett frö som sätts i jorden här och slår ut i full blom där. Varje människa är skapad för Himlen där allt som plågar oss eller förstör är borta. Himlen är återseendet av dem vi älskar och allt det vi älskar."

Är så trött på religioner och alla tro hit och dit, jag vill bara att Andreas ska ha det bra, svårare än så är det inte.


Jag har snart klarat av en veckas praktik, det har gått väldigt fort tycker jag. Många massager har det blivit, kanske lite för mycket. Är nyfiken på så mycket mer än bara massera hela tiden. Hoppas vi kan sitta ner och planer lite mer inför nästa vecka- fast jag vet att jag har ganska många massager inbokade nästa vecka också, om 2 veckor blir det mindre när den andra praktikanten kommer så får väl passa på just nu medans jag kan.

Tränat idag också, väldigt skönt. Imorgon är det fredag... fast det spelar ingen roll... helg eller inte.

En film och sova.

NEJ jag är inte rädd för döden längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0