like a good thing ever could make up for all the pain

Min helg... fredags, fick jag sluta tidigare från min sista dag på praktiken. Och det var bra, för några bekanta kom till Mora. Mycket trevligt och uppskattat... behövde få skratta igen och så. Sedan ett telefonsamtal på kvällen som gör att man får rena och få lite perspektiv på allt. Sedan världens bästa 16åring, väx inte upp för fort bara.
Hann med att träna en sväng också. Solen sken och det var varmt och skönt hela dagen... nästa hela helgen

Igår så jobbade jag på dagen, var intressant, första dyra massagen som stod för dörren. Gick väldig bra, hoppas de var nöjda med min insatts. Efter jobbet så sprang tiden iväg, men det är så när man pratar... och jag babbla på som vanligt- men det var mycket som man har fått hållit tyst nu ett tag.

Idag, handlat, bakat efterätt, packat och lagat god lax - eller ska laga god lax nu alldeles strax. Sedan bär det av till Sunne igen. Skola som väntar imorgon....

Hoppas alla som varit i Sälen har haft det bra och har några minnen från helgens galenskaper!

Heja Alunda!! såg innebandy i helgen, Andreas du är en sparvel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0