Jag saknar dig

image20

"den som älskar mycket får sörja mycket"


den dagen glömmer jag aldrig
vad som hände går inte att förklara
finns inga ord som beskriver

allt gick så fort
all färg försvann
jorden blev en plats jag inte ville vara på längre
att andas var inget jag ville göra längre

vet du hur svårt det är att förlora någon och veta att de aldrig kommer tillbaka?
en känsla jag inte ens önskar min värsta fiende

han är min vän
kommer alltid vara det
kommer alltid vara speciell VIP
Jag saknar dig - hoppas att du har det bra

livet fortsätter vare sig jag vill eller inte
lever för den dagen då vi ses igen
förlåt om du får vänta länge, men jag vet ej vad livet har för planer för mig än
livet frågade aldrig vad jag ville

vem kommer acceptera mina ärr
och förstå att du är en viktig del av mig

saknar ditt skratt
det får alla problem att försvinna så lätt
och jorden blev en trevlig plats

vad gör du just nu

79
dagar har gått - tiden spelar ingen roll längre

vill bara få se dig
jag byter mitt liv mot ditt
kan någon säga mig hur man tar tillbaka tiden
önskar så att du vore här nu

tårarna är sättet att visa sorg
och sorgens storlek är lika stor som kärleken
kommer jag någonsin sluta gråta då...

den dagen vill jag göra om
den dagen du inte andades längre
ett samtal som tog mitt liv
dagen som förblir hatad
sorgens dag och tårarnas flod

tårarna som bränner nerför kinden
du brukade torka dem
nu är du anledningen till dem
saknaden och tomheten är obegriplig

jag börjar släppa taget
andra får ta plats igen
jag gör saker som skapar nya minnen

men den dagen glömmer jag aldrig
dig glömmer jag aldrig
en vänskap som är odödlig
lika vacker, underbar och älskad är du i mitt minne då som nu
föralltid våran stormvind som aldrig sitter still

Jag saknar dig Andreas Johansson

Så mycket skratt
Så mycket kärlek
Så mycket fina minnen
du gav till mig
Så mycket tårar
Så mycket saknad
Så mycket sorg
sen den dagen ditt liv tog slut
- Jessica 13/4 2008
image21


Kommentarer
Postat av: LindaTherese

Usch jag beklagar sorgen.. du skriver så fint och gripande så tårarna kommer. Det är så svårt att förlora någon man tycker så mycket om, kämpa på. kram

2008-04-14 @ 10:27:18
URL: http://lindasrosamoln.blogg.se
Postat av: linn

jag längtar tills du kommer "hem" hit igen! tänker på dig

2008-04-14 @ 18:42:30
URL: http://linnandersson.blogg.se
Postat av: Elina

Cha! Den här veckan är det som fullt upp med jobb och så, men jag kanske kan ordna en ny design åt dig under nästa vecka. Låter det ok? :)

2008-04-15 @ 06:16:39
URL: http://candypie.blogg.se
Postat av: Elina

Oki men jag hör av mej sen då så får vi se när jag har tid :)

2008-04-15 @ 16:26:46
URL: http://candypie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0