jag har valt att leva vidare

Jag valde livet.... jag tror inte jag behöver vara rädd för att bli psyko längre.
Även om jag fortfarande knappt känner migsjälv längre- jag säger ja till saker som jag brukade tycka om och gör saker som jag valde förut, men så upptäcker jag att det inte är vad jag vill längre. Och jag måste tänka efter vad det är jag vill.

En god människa och vis barndomsvän; min första vän sa till mig ikväll såhär
"man har en begränsad tid på jorden med både upp och nedgångar, glädje och sorg. Därför kan de små händelserna göra skillnad i ens liv. Jag vet att jag personligen har en förmåga att bara rusa på i livet... det jag försöker säga är att det är bra att kunna stanna upp och bara finnas till. reflektera över allt som händer i vår vardag och inse att vissa händelser?....man ska liksom ta vara på varandra medan man kan. man vet liksom inte hur länge man har. inget varar för evigt här i världen. (jag är kass på detta) tar kanske lite för mycket för givet."
ödmjukhet- inte alls kass. Leva som man lär? jag ska göra det, så gott jag kan! för det är allt jag kan

Dagen har varit konstig... varit alltmänt tyst och feg. Grät såfort ingen såg. Vågar inte visa människor att jag gråter längre... varför är det så?

En promenad med hunden. Frisk luft.



Kommentarer
Postat av: sandra

Hej, tack :) okej, jag tänkte välja det men det kändes så tråkigt så jag tog grafisk kommunikation istället. Var det bra tyckte du? Kram Sandra

2008-04-22 @ 22:21:40
URL: http://sz.webblogg.se
Postat av: sandra

Okej, ja vi hoppas det! Ja, jag vet men jag gjorde inte det för en tjej jag känner sa att det var värdelöst.. Plus att jag redan hade valt massa andra grejer, hihi. Ha det bra, kram!

2008-04-23 @ 17:21:13
URL: http://sz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0