jag har ingen sympati

Allas problem om tyliga skit saker.... pengar, kläder, utseende, vem som vinner hockeyn, skitig bil, vem bryr sig??? egentligen, nu blir jag faktiskt gnällig.... fast som sagt, min värld har skakats om. Ser inte med samma ögon längre, oviktiga detaljer lägger man inte energi på längre. Någon som går lite sakta på gatan, eller bilköar är hur lätt som helst att tacklas med....Och det är kanske en bra sak- missförstå mig inte, jag skulle kunna göra vad som helst för att få ha Andreas här igen om så bara för en sekund till.

Sedan finns det lite svårare situationer- familje problem, folk håller inte sams, pojkvännen gör slut, O NO! ledsen jag har inte sympati... de lever, dom andas, ni kan få en chans till, kanske flera chanser SÅ TA DOM eller gå vidare! Sitter hemma och tycker synd om ersjälva och gnäller att han eller hon har gjort det eller sagt något dumt! SO WHAT? Dom lever.... känns som skit saker för mig. Poängtera det är inte mig det är mer synd om, utan Andreas, det är han som inte är här längre. . även om det är min saknad och min smärta är det han som har tagits för tidigt!!!!!!!!

Är det de alla menar med att man kommer ut starkare? För jag vet inte vad som skulle kunna såra mig just nu faktiskt, vad kan vara värre? vad? att någon som man älskar dör helt plötsligt, och då slits ifrån en - att få begrava sin vän när man är 21år gammal, svara mig på det och sen får vi se om era problemen fortfarande är lika stora?
Nej Fy fan! ni vet inte vad smärta och sorg är..... ni har ingen aning.... och glad är jag för det egentligen - önskar ingen annan människa på jorden vad jag tillsammans med alla andra nära Andreas har gått och går igenom.

Blir bara så trött på er människor som inte tar vara på varandra och ersjälva! Lev medans ni kan.... jag är pågång, jag lever, och jag försöker bli en bättre människa även fast mening med livet känns väldigt orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0