if I could just see you everything will be alright

Mora förlorade, de ska spela i Allsvenskan nästa år. MEN skiter i vilket för Brynäs fick vara kvar, allt för Adde! Glädjs med dig, ser framför mig hur jag skulle få hålla min mobil en bit ifrån mitt öra för du skriker så. Du får mig att le Andreas, du är fortfarande så levande och förutsägbar. Jag saknar dig så...

Vi är vänner för livet -Det allra värsta med vänner är när de ger sig av, särskilt om vi vet att vi har sett dem för sista gången. Men jag inser vilken tur jag har som har fått en sådan vän - och jag vill bara säga Andreas att du kommer aldrig vara ensam, vad som än händer kommer du alltid vara min vän - alltid! Kommar alltid bära dig med mig i minnet och hjärtat.

Snart är veckan slut, konstigt hur jag kan säga att veckan gått fort när gårdagen känns som väldigt länge sedan...
Lite svårt att urskilja vad som hänt vid vilket tillf'älle och det skrämmer mig lite, jag brukar ha stenkoll.

Köpt nya stövlar idag, bruna, de tyckte jag behövdes - fast jag är pank "drabbar ingen fattig"

inatt vill jag drömma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0