idag kom våren med besked

det är någonting i luften... tror våren kom idagimage24

i 2 dagar har jag nu gått och försökt vända på saker i mitt huvud, fattar inte varför man försöker, varför man inte orkar ta tag i det som är sant. Andreas kommer inte tillbaka fysiskt. Jag tror verkligen att han alltid är med oss och vakar över oss - och en vacker dag ses vi igen. Han hälsar på mig i drömmarna emellanåt och det är många gånger min räddning, då får man kraft att ta i extra mycket.

fick en bild på den enda personen som verkligen kan få mig att se någon mening med livet. Så liten och så oförstörd... lilla Moa. Andreas lillasyster... hon har hela livet framför sig. men det gör ont i hjärtat att hon inte kommer komma ihåg sin storebror som älskade henne över allt annat. Morsan Mona - starkaste kvinnan jag känner. Och så snäll... vet var Andreas fick sina goda sidor ifrån

usch nu kommer dom där tårarna.... vad jag saknar dig Andreas




in my heart you will live until it's time to see you again
image23

Det är något med bilder, dom säger så mycket.

Idag ska jag snart, bara jag tar mitt feta arsele och går ifrån datorn ut och gå en lång promenad med hunden. Sen ska jag och städa min farfars lägenhet innan praktiken börjar.
Sen måste jag ta tag i studierna, lite diciplin tillbaks tack!!

over and out


Kommentarer
Postat av: Daniela

hur gammal är Moa?

2008-04-16 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0